خانه / استخدامی ها / استخدام کارمند اداری خانم مسلط به نرم افزار آفیس در اصفهان

استخدام کارمند اداری خانم مسلط به نرم افزار آفیس در اصفهان

یک شرکت معتبر در زمینه واگذاری خودپرداز بانکی جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز
کارمند اداری خانم
  • حداقل تحصیلات لیسانس
  • مسلط به نرم افزار آفیس
  • روابط عمومی بالا
  • محدوده مشتاق سوم
متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

درباره ی estekhdam-asaluyeh.ir

همچنین ببینید

استخدام پرتونگار صنعتی برای پروژه های نفت و گاز در جنوب کشور

جذب پرسنل ۲ نفر پرتونگار صنعتی جهت پروژه های نفت و گاز واقع در جنوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *