خانه / استخدامی مناطق ویژه / نیازمند ۴ ردیف شغلی اداری و مدیریت در عسلویه

نیازمند ۴ ردیف شغلی اداری و مدیریت در عسلویه

استخدام  جهت کار در شرکتی تجاری در عسلویه

۱ : مدیریت بازرگانی (خرید بازرگانی)

مهارت و قابلیت های مورد نیاز:

عنوان شغل: کارشناس خرید بازرگانی

مدرک تحصیلی: کارشناسی و بالاتر

رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی، مهندسی مکانیک با سابقه کار در امور خرید خارجی

توانایی ها: تسلط به زبان انگلیسی، Office، کار تیمی / برنامه ریزی و اولویت بندی

۲ : استخدام مدیریت دولتی

مهارت ها و قابلیت ها :

مسلط به آفیس و امور ادار و دولتی

مدرک تحصیلی : کارشناسی به بالا

۳ : استخدام کارشناس حقوق

مهارت ها : مهارت در انجام امور حقوقی و دولتی

مدرک مورد نیاز : کارشناسی حقوق و بالاتر

۴ : تکمیل کادر پرسنلی 

کارشناسی ارشد مدیریت، گرایش تحول اجرایی، منابع انسانی، اداری

یا مهندسی صنایع (به غیر از گرایش ساخت و تولید) 

حقوق طبق قانون کار(منطقه ویژه)، بیمه تأمین اجتماعی، سرویس ایاب و ذهاب،خوابگاه + اضافه کاری

افراد واجد شرایط رزومه ی خود را ارسال نمایند.

ارسال رزومه (کلیک کنید)

درباره ی estekhdam-asaluyeh.ir

همچنین ببینید

استخدام ۵ ردیف شغلی فنی و مهندسی در پروژه های ساختمانی

یک شرکت ساختمانی معتبر برای پروژه های خود در جنوب کشور نیاز به نیروهای ذیل …

2 دیدگاه

  1. من الان جز کاربرای ویژه هستم چرا ادرسی نزاشتید برای ارسال رزومه

  2. ایمیل خود را جهت بررسی از طریق تلگرام ارسال نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *