خانه / استخدامی مناطق ویژه / نیازمند ۴ ردیف شغلی اداری و مدیریت در عسلویه

نیازمند ۴ ردیف شغلی اداری و مدیریت در عسلویه

استخدام  جهت کار در شرکتی تجاری در عسلویه

۱ : مدیریت بازرگانی (خرید بازرگانی)

مهارت و قابلیت های مورد نیاز:

عنوان شغل: کارشناس خرید بازرگانی

مدرک تحصیلی: کارشناسی و بالاتر

رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی، مهندسی مکانیک با سابقه کار در امور خرید خارجی

توانایی ها: تسلط به زبان انگلیسی، Office، کار تیمی / برنامه ریزی و اولویت بندی

۲ : استخدام مدیریت دولتی

مهارت ها و قابلیت ها :

مسلط به آفیس و امور ادار و دولتی

مدرک تحصیلی : کارشناسی به بالا

۳ : استخدام کارشناس حقوق

مهارت ها : مهارت در انجام امور حقوقی و دولتی

مدرک مورد نیاز : کارشناسی حقوق و بالاتر

۴ : تکمیل کادر پرسنلی 

کارشناسی ارشد مدیریت، گرایش تحول اجرایی، منابع انسانی، اداری

یا مهندسی صنایع (به غیر از گرایش ساخت و تولید) 

حقوق طبق قانون کار(منطقه ویژه)، بیمه تأمین اجتماعی، سرویس ایاب و ذهاب،خوابگاه + اضافه کاری

افراد واجد شرایط رزومه ی خود را ارسال نمایند.

ارسال رزومه (کلیک کنید)

درباره ی estekhdam-asaluyeh.ir

همچنین ببینید

استخدام منشی و مهندس صنایع در یک شرکت مهندسی

شرکت مهندسی معین گستر در عسلویه در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط …

4 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر، بنده کاربر ویژه هستم و می خواستم برای این آگهی رزومه خود را بفرستم، خواشمندم راهنمایی کنید. چون به کاراهایی که توی این سایت معرفی می شوند احتیاج دارم اما متاسفانه نمی توانم رزومه ای ارسال کنم

  2. لطفا از طریق پشتیبان آنلاین تلگرام اقدام نمایید

  3. سلام ..
    ادمینِ گرامی شما گزینه ای برای ارسال رزومه پس از دریافتِ مبلغ بعنوان کاربر ویژه نگذاشته اید🤔 از طریق پشتیبانی هم اقدام نمودم جوابی نگرفتم.
    ممکنه درمورد چگونگیِ ارسال رزومه توضیحی بفرمایید . تشکر

  4. پاسخ از طریق پشتیبانی آنلاین تلگرام به شما داده می شود
    لطفا کمی شکیبا باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *